Re: perdo

El dimecres 18/01/06, a les 11:20 (+0100), david bayona va escriure:
>   i evidentment, ja m'ho pensare dos cops abans de fer una pregunta. pq apart del incident me semble que tots sabeu massa de linux com per ajudar a un pobre principiant.

Hi ha una dita, que és "RTFM", o "Read The Fine Manual",
o en català "LEPM", "Llegeix El Pràctic Manual".

Vol dir que abans de preguntar et documentis una mica,
perquè ajudar està bé, però repetir mil i una vegades el
que trobaràs a qualsevol lloc buscant una mica no tant.

Bé, amb això no vull dir que no preguntis, ara si
afegeixes una cosa així com "he buscat i no he trobat
res", o "estic començant i tal", (i ja no diguem si et
poses un nom de noia), possiblement et contestaran amb
més amabilitat, com si diguem  :)

--
ernest

	"All the people look well in the dark."