Re: perdo

Perdó??

No n'has de demanar!!

Com vaig llegir alguna vegada per la xarxa, Debian no és un sistema
operatiu, sinó un viatge.

Com vols viatjar ho has de decidir tu. Hi ha alguns que van més ràpid i
altres que van més lents, altres van amb mitjons rojos i altres amb
calçotets a ratlles, però el que no entenen molts "debian users" és que
mai no arribaran al final del viatge.

Extreu quelcom positiu de la resposta aspra que has rebut: has de canviar
el xip. Als sistemes operatius lliures, basats en comunitats, el cercar
informació abans de fer res és essencial. És una _gran_ qualitat que ens
diferencia dels usuaris de sistemes operatius privatius, on tot està fet i
tot t'ho donen mastegat.

La resta oblida-ho! Darrerament hi ha molt de cabreig a la xarxa en molts
blogs i llistes, peròno n'has de fer cas.

Estem per aqui per al que vulguis...