Re: perdo

En/na david bayona ha escrit:
No pensava que el meu mail, pugues carregar tant les tintes.... demano perdó! i evidentment, ja m'ho pensare dos cops abans de fer una pregunta. pq apart del incident me semble que tots sabeu massa de linux com per ajudar a un pobre principiant.
atentament, david.

Hola David,

si mires l'arxiu de la llista veuràs que realment s'ajuda a tothom. Jo personalment no he preguntat quasi mai res i he respòs ben pocs missatges, però la llista m'ha ajudat en moltes coses.

El que passa és que tot procés d'aprenentatge vol un cert esforç personal que, en el cas del món GNU/Linux (i en molts d'altres) passa per primer intentar veure si els teus dubtes han estat ja resolts (i en això Google ajuda molt, tant cercant en català, com en castellà, anglès, francès o qualsevol llengua que coneguis mínimament)...

I llavors utilitza aquesta llista (o altres) per aclarir conceptes o preguntar qüestions concretes que no hagis estat capaç de resoldre consultant el munt de documentació que ja existeix.

Ànim en l'aprenentatge i segueix aquesta llista per veure que realment funciona... i fins hi tot de tant en tant s'obren fils surrealistes molt interessants (com el de l'esqueixada ;-)

Fins la propera

Jordi