Re: concell

No s'hi assemblava a Barrapunto, perquè no hi havia provocadors en
plantilla. Tanmateix, sembla que les coses estan canviant.

Jordi: Crec recordar que ja t'ho vaig dir en un altre missatge: no hi ha
res més ridícul que remarcar les errades ortogràfiques dels altres tot
fent-ne moltes més. Per això més val quedar-se calladet o pensar-s'ho
dues vegades abans de criticar a sac. La incontinència verbal només et
portarà disgustos.

D'altra banda almenys jo ja tinc l'edat suficient com per haver-me
adonat que _tots_ cometem errors. Si el que volem és donar un cop de mà
a la nostra maltractada llengua, el millor que podem fer és aplicar
grans dosis de prudència i humilitat (i potser l'ajut d'un corrector
ortogràfic) als nostres escrits.

Finalment, t'haig de dir que a mi personalment em disgusten els trolls i
els flames en una llista (encara que a vegades siguin inevitables). Em
creen mala sang. De manera que comunico a tothom que d'ara endavant si
segueixo rebent collonades com aquestes, aniran a parar directament a la
carpeta de l'espam, filtrades per autor.

Salut.

Orestes.

En/na Jordi Valverde ha escrit: