Re: concell

Aquesta llista cada dia s'assembla més a Barrapunto
Hi ha errors més greus i més lleus, però d'aquí a escriure "concells".

XD

M'ho he deixat, sí esteu en lo cert :-)

Jordi.
Salut.

El 18/01/06, Joan Sanz <joansanzrab@gmail.com> ha escrit:

--
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.