Re: concell

Jordi, t'has deixat

> Et paso uns consells amb "S" que em van molt bé personalment, si es el
> que això et refereixes
passo; si és això al que et refereixes, si és que et refereixes a això,...

> la IEC
l'IEC

> a una llista de correu amb les faltes tant garrafals d'ortografia.
escriguis amb faltes d'ortografia tan garrafals a una llista de correu / escriguis a una llista de correu fent faltes...
-Per cert, m'acabe d'assabentar que les llistes de correu tenen faltes d'ortografia...

I ni així: si filem prim "garrafal" només el recull el DCBV, no el  GDLC ni tampoc el DIEC, que són "més normatius"...

> Punt 2 utilitza
Utilitza, com a mínim.

> apretant
prement

> MANDRIVA es de DEBIAN tot i que
MANDRIVA, és de DEBIAN / sinó de DEBIAN, tot i que

>  Per deu aprèn
Per Déu, aprèn
Hem perdut l'oremus?

Tanmateix, això no vol dir que no s'haja d'animar el David a tenir més respecte envers la llengua que parla, ja que això significa tenir, en primer lloc, respecte per u mateix.

Salut (que també es pot dir),

Joan.

El 18/01/06, Jordi Fontich <jfontichv@yahoo.es> ha escrit:
A Dimarts 17 Gener 2006 23:27, Jordi Valverde va escriure:

> Et paso uns consells amb "S" que em van molt bé personalment, si es el
> que això et refereixes

és

> Primer de tot vigila quan escriguis a una llista de correu amb les
> faltes tant garrafals d'ortografia.
>
> Punt 2 utilitza més el google que ajuda moltíssim, simplement prova a
> buscar "Ubuntu download" i apretant "Avui puc tenir sort" aniras
> directe a la pàgina de descàrrega.

aniràs

> Punt 3 Aquesta llista NO ES
ÉS

> DE MANDRIVA
és

> es de DEBIAN tot i que
> acceptem preguntes que ja tenen web/llista/fòrums propis com ubuntu o
> knoppix, perquè encara que no siguin distribucions tant
tan

> bones estan
> basades en ella.
>
> Punt 4 Si esperes que tothom te
et (!)

> solucioni la paperassa aquesta i la
> teva vagancia
vagància (la teva amb els accents)

> a la hora d'utilitzar Internet HO PORTES CLARISSIM, Aquí
CLARÍSSIM. Aquí

> ningú és el criat de ningú. Per deu
Déu (Amén)

> aprèn a utilitzar google.