Re: concell

Mm comences a programar i necessites "concells"...
Està bé això...

Et paso uns consells amb "S" que em van molt bé personalment, si es el
que això et refereixes, perquè buscant al diccionari de la IEC no
apareix aquesta paraula.

Primer de tot vigila quan escriguis a una llista de correu amb les
faltes tant garrafals d'ortografia.

Punt 2 utilitza més el google que ajuda moltíssim, simplement prova a
buscar "Ubuntu download" i apretant "Avui puc tenir sort" aniras
directe a la pàgina de descàrrega.

Punt 3 Aquesta llista NO ES DE MANDRIVA es de DEBIAN tot i que
acceptem preguntes que ja tenen web/llista/fòrums propis com ubuntu o
knoppix, perquè encara que no siguin distribucions tant bones estan
basades en ella.

Punt 4 Si esperes que tothom te solucioni la paperassa aquesta i la
teva vagancia a la hora d'utilitzar Internet HO PORTES CLARISSIM, Aquí
ningú és el criat de ningú. Per deu aprèn a utilitzar google.

Un salut,
Jordi.

El 17/01/06, david bayona <dbayo000@yahoo.es> ha escrit:

--
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.