Re: Adéu cdrom

En/na Pau Tallada Crespí­ ha escrit:

>Ehm, és que només cal muntar els sistemes de fitxers. Els cd's de música
>no contenen cap sistema de fitxers, només pistes amb dades binàries que
>representen la música.
>
>Si vols escoltar un cd de música no cal que el muntis.
>
>Sort i ja diràs com et va.
>
>Pau Tallada.

Epa!
Això era.
Crec que fins i tot ja s'havia parlat a la mateixa llista d'això però no
ho recordava...

El que passa que al meu Ubuntu unstable, sí detecta el cd de música, i
fent doble clic s'inicia el reproductor, cosa que no passa amb la
estable. Llavors no li trobava sentit a l'assumpte.
Ja sé per on tirar...
Gràcies!!