concell

bones, estic "treballant" o millor dit, estic intentant aprendre com a programar amb Qt fent servier el kdeveloper... a la uni ja ho tinc instalat i a casa no me funciona.

algu me podria dir quina distribució (preferiblament debian, mandriva, ubuntu... ho porta tot posat i que nomes de instalar ja me funcioni?? si me podeu passar els ftps dels mirrors per poder-la baixar millor que millor o sino el nom i la versio.

thanks

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com