Re: teclat catala i "altres" caracters

El Dimarts 17 Gener 2006 13:24, Kapde va escriure:
> Els mapes de teclat es poden trobar via http://racocatala.com/teclat
>
> La lletra "enye" no hi és (ni es pot escriure amb la disposició actual si
> no ho tinc malentès) ja que no és una lletra de l'abecedari català.
> La comissió europea està en contra de la llei espanyola que obliga als
> fabricants a incloure-la però potser s'hauria de poder fer igual que la c
> trencada.

Home... digua'm algun català que no es vegi obligat a escriure, de tant en
tant, una Ñ... Tampoc cal ser tant talib, d'acord que el català no té Ñ, però
la realitat dels catalant (els que vivim a l'estat espanyol) és que la
necessitem.
--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona