Re: teclat catala i "altres" caracters

Els mapes de teclat es poden trobar via http://racocatala.com/teclat

La lletra "enye" no hi és (ni es pot escriure amb la disposició actual si no ho tinc malentès) ja que no és una lletra de l'abecedari català.
La comissió europea està en contra de la llei espanyola que obliga als fabricants a incloure-la però potser s'hauria de poder fer igual que la c trencada.

Salutacions.

Pau