Re: [Fwd: oferta de feina]

> Personalment penso que aquest missatge l'he enviat per si algú li pogues
> interesar. No vull obrir cap flame, pero el treball es el treball, i
> potser algú te algun conegut al que li podria venir be o com a mínim
> ajudar a pagar l'hipoteca.
>
> Altrament, crec que es una mica DUR, pero no dir altres coses, voler
> macar el meu missatge com a spam. El que es es simplement una nota
> informativa, ja que jo no estic relacionat de cap manera amb l'empresa.
> Aixó si, si voler ajudar als altres, es dolent doncs paso!
>
> Salut

Jo estic d'acord en que potser aquesta llista no és la més adient per a
missatges d'aquesta mena, però hi han diversos atenuants:

1) el primer paràgraf d'aquest mail del Pere. la intenció era bona, Pere,
jo almenys no ho posso en dubte, jo crec que ningú t'ho discuteixi.

2) en aquesta llista crec que he arribat a veure, literalment, fins a la
recepta de l'esqueixada de bacallà :-)

Vull dir, vale, ara no comencem a enviar a la llista totes les ofertes de
treball que ens vagin arribant per les mans, o com a mínim no enviem les
que no siguin de programari lliure; però d'aquí a marcar el mail com
spam...

IMHO, vaja...

--
xavi{at}sindominio.net