Re: [Fwd: oferta de feina]

Pere,

tinc molt clar que ho has enviat amb tota la bona intenció del món.

A Dimecres 11 Gener 2006 12:54, Pere Urbón Bayes va escriure:
> Personalment penso que aquest missatge l'he enviat per si algú li pogues
> interesar. No vull obrir cap flame, pero el treball es el treball, i
> potser algú te algun conegut al que li podria venir be o com a mínim
> ajudar a pagar l'hipoteca.

ho entenc.

> Altrament, crec que es una mica DUR, pero no dir altres coses, voler
> macar el meu missatge com a spam.

si ho miréssim estrictament jo crec que és spam,

> El que es es simplement una nota
> informativa, ja que jo no estic relacionat de cap manera amb l'empresa.

d'acord.

a veure, estem a una llista de debian, que és una distro de les més
"estrictes" en temes de llibertat, programari lliure, etc i envies una oferta
de feina en un fitxer en format privatiu doc sobre dos llocs on no hi ha rés
de programari lliure i tot és privatiu....doncs, malgrat que ho has fet amb
tota la bona intenció del món és provocador!!!!

El mateix missatge per una oferta de feina que demanin coneixements de
GNU/Linux seria perfecte pel meu gust...només això.

I tranquil, jo no marcaré el teu missatge com a spam malgrat que tenia ganes
de veritat ....

Leo