Re: [Fwd: oferta de feina]

Personalment penso que aquest missatge l'he enviat per si algú li pogues
interesar. No vull obrir cap flame, pero el treball es el treball, i
potser algú te algun conegut al que li podria venir be o com a mínim
ajudar a pagar l'hipoteca.

Altrament, crec que es una mica DUR, pero no dir altres coses, voler
macar el meu missatge com a spam. El que es es simplement una nota
informativa, ja que jo no estic relacionat de cap manera amb l'empresa.
Aixó si, si voler ajudar als altres, es dolent doncs paso!

Salut

Pere Nubiola Radigales wrote:

> Home, encara que realment no es un tema que tingui que tenir relñació
> amb Debian, crec que a per a molts de la llista es bo coneixer ofertes
> de traball relacionades amb el sector de la iformàtica i considero una
> mica dur considerar-lo spam
> --
> Pere Nubiola Radigales
> Telf: +34 656316974
> e-mail: pere.nubiola@gmail.com

- --

|Pere Urbón Bayes      JabberID: purbon@jabber.org             |o_o |
|Dept. of Information and Communication's Engineering          |:_/ |