Re: Afegir idioma per correccions l'Evolution

El dv 16 de 12 del 2005 a les 18:37 +0000, en/na Txeik va escriure:

> Has probat de baixar-te "ispell" i "icatalan"

Avui per fi he trobat la solució. Després de probar-ho tot, l'error es
trobava a l'editor de la configuració, dins de /GNOME/Spell
ho he solucionat posant el següent (encara no se si es correcte) amb el
que m'apareixen el castellà i el català com a diccionaris:
Tinc el següent ara:

known_languages	42
language	ca es
language0	2
language1	26
languages	2
mtime		1135687416

Així m'apareixen el llenguatges.
Em podeu confirmar que és així, o una configuració alternativa?
--
AnimAlf AnimAlf@engendro.sytes.net
http://www.fut.es/~acl/AnimAlf

Coalición europea contra el correo comercial no solicitado:
http://www.euro.cauce.org/es