Re: problema Disc Dur USB

El Sun, Jan 01, 2006 at 04:23:06PM +0100, Frank deia:

> Slt, companys, i primer de tot feliç 2006 =P

Igualment

> El meu problema (un d'ells), es que el disc dur usb fa el que li dona la
> gana,es connecta com a usb2, i copia tot follat, a uns 15 megas segon, el
> problema es que als 100 mb ( aprox) es queda pilladissim i tinc que
> desendollar el usb (la llumeta del disc no para ni puc fer res de res).
>
> Lo curiós es que seguidament el torno a endollar i oh, sorpresa, ara ja no es
> un high speed USB, ara es un full speed USB, i copia a 1 mega segon ( aprox),
> aquest cop si puc copiar i fer el que sigui, pro a menys velocitat :/

Val, ara pega'm, perquè segur que ja ho feies això, però per si de cas
: les dues vegades l'has endollat al mateix port usb de l'ordinador ?
No fos cas que algunes sortides fossin USB 1.1 i algunes 2.0

> Has de responder correctamente a este mensaje en menos de 15 minutos, si lo
> haces tus sueños se harán realidad. Si no lo haces bajará por la chimenea un
> gato bonsai con la BFG de doom y arrasará tu casa.. ¡¡¡¡ es cierto !!! a
> mucha gente le ha pasado ya!

Què vol dir BFG ?
--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis@tinet.org