Gracies CUPS i foomatic

Bé ...

Ja està.
Ahir em vaig tirar a la piscina i vaig decarregar el foomatic aquest i el
que em va recomanar.
Vaig poder fer funcionar una Epson C62 dient-li que era no sé quina
impressora Epson similar (la C62 no apareix en la llista de impressores
disponibles).

També he pogut fer funcionar una Lexmark Optra M410 que esta connectada
directament a la xarxa TCP/IP... o sigui, que és una impressora no vinculada
a cap sistema operatiu.

TOTAL ... que ara tinc :

1 impressora (Lexmark Optra M410) TCP/IP, no depenent de cap sisteam,
corrent amb els drivers de foomatic, configurada com
socket://192.168.0.34:9100

1 impressora (Lexmark Optra M410) que penja d'un Windows 2000, configurada
com a smb://nomdomini/nompc/nomimpressora, en brut (cap filtre ni cap
driver)
(No sé què li envia el Linux al Windows, però la impressió és correcta)

1 impressora (Epson Stylus Color C62) que penja d'un Windows 2000,
configurada com a smb://nomdomini/nompc/nomimpressora, amb uns drivers
similars, però no els que li pertoquen.

Tot funciona bé.
La impressió de la Epson no era òptima, però tampoc vaig dir que voliar cap
qualitat en especial i per tant, suposo que debia imprimir a 360 dpi. o
draft o ves a saber...

PER CERT ... quan estic gestionant el servei d'impressió des de
KDE-Preferencies-Ser
el programa (el de gestió) és lent. Per caviar de pestanya o seleccionar una
impressora o ... el que sigui, la resposta és moooooolt lenta.
Algú sap per què ?

La impressió des dels programes que fan servir el CUPS  va bé !!

APA !!!

Josep Molero i Puig
josep.molero@sp.procap.com

Departament d'Informàtica