Re: problemes amb amule

El dj 29 de 12 del 2005 a les 11:47 +0100, en/na roger@gracianet.org va
escriure:
> Hola,
>
> Ja vaig aconseguir instalar l'amule, però ara tinc un altre "problemet",
> el deixo engegat tot el dia però al cap d'unes hores ( no se quantes ) se
> m'apaga sol, a algú li ha passat? alguna idea?

¿com el fas funcionar?
Has probar de tenirlo com a dimoni?
amuled -f

A mi no m'ha passat, sempre he fet servir el mode gui, ara ho faig com a
dimoni i em conecto remotament.

Proba d'actualitzar el gtk+2 i el wxWidgets, es molt posible que sigui x
això. la versió cvs en el meu cas requereix de les útlimes versión i he
llegit en alguns llocs que s'havien corretgit problemes relacionats amb
aquestes llibreries, concretament que parlaven de problemes de les
wxWidgets amb les gtk+2 i que es corretgien amb versions superior a la
2.8.6 (en el cas de la meva distribució, crec que globalment era la
2.8.2 de gtk+2)

A10 i feliç anyIO