Re: Deixar oberta una wifi...

També podeu jugar amb les iptables, pots filtrar inclús per adreça MAC, et pot
servir per filtrar el NFS.

El Dijous 29 Desembre 2005 16:01, Xavi León va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona