Re: ssh + ip dinàmica

Bones gent,

Per la teva pregunta sobre enviar un mail amb la IP, penso que tens una
solució millor si el que vols és saber-la. Si t'apuntes al servei de dns
dinamic de no-ip.org un cop tens les dades pots tenir la teva IP
enllaçada a un nom del domini no-ip.org (n'hi ha d'altres per triar). Bé
un cop donat d'alta vas al teu pc i # apt-get install no-ip et farà unes
preguntes de configuració i ja tindràs un daemon que t'actualitza la ip
al domini automàticament.

Pel que fa a la frequència del canvi de la ip. El que fa el router es
demanar una ip nova cada cop que s'ah desconectat o similiar. No se
dir-te si hi ha altres moments, però es bastant aleatori (talls de
conexio, de llum, etc).

Espero haver satisfet els teus dubtes.

Salut!