Re: ssh + ip dinàmica

El 28/12/05, Andreu Bassols Alcón <llistes@eines.info> ha escrit:
> Hola a tots,
>
> Ara m'he mudat de pis, i he perdut (suposo, encara no tinc l'alta) la IP
> estàtica.
>
> I tinc dues preguntes, complementàries a les del fil original:
>
> * En una ADSL, cada quan et canvien la IP? Al reiniciar el router? Cada dia?

Cuan el servidor DHCP envia la ip envia a la vegada el temps de
validesa de aquesta ip. Aixó no vol dir que cuan fagis un renewal la
ip canvii. Per experiencia propia a menta la ip  acostuma a durar un
mes  aproximadament, encara que de vegades canvia molt mes suvint.

> * Hi ha alguna forma de que l'ordinador t'enviï un mail amb la nova IP?
Depen del client dhcp que faigos servir. Molts clients de dhcp
permeten executar un scrip cada vegada que detecten un canvi.

--
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974