Re: [Fwd: Re: [Fwd: Re: FOSDEM '06]]

Jo vaig anar al fosdem del 2002 i no estava malament. Això sí, va
tenir efectes secundaris, com pringar amb una campanya contra la
directiva de patents durant els 18-41 mesos següents a la xerrada
de l'Aigrain al FOSDEM (que llavors encara s'havia de mossegar la
llengua perquè estava a la Comissió).

Vaig estar a l'hotel Catalonia i era correcte (però més car que un
alberg, és clar). Vaig provar un Formule 1 a Brussels Zuid (Ruisbroek)
i el vaig trobar lluny, cutre i patètic (vaig arribar a deixar les
maletes a recepció abans de l'hora d'agafar habitació i quan vaig
tornar per la nit havien donat l'habitació a algú altre perquè deien
que no havia confirmat la reserva, tenint les meves maletes allà i em
van encabir a una cutre que feia molt que no netejaven...) Una altra
vegada he estat al Hotel Chambord i estava bé. En qualsevol cas, reserveu
amb temps. Pot ser difícil trobar habitació improvisadament a Brussel·les.

Enguany no crec que hi vagi. Que vagi bé.

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis@tinet.org