Re: usb

A Divendres 23 Desembre 2005 08:34, david bayona va escriure:
> Hola a tots i bones festes,
>
>   tinc un usb de 250M  que hi havia informacio important, quan el  conecto
> me diu el port i el tipus i la marca del usb ( senyal que el  detecte) i
> quan l'intento muntar no me deixa i me diu que no te format.  Suposo que
> estava en vfat, pq es de la meva germana i fa servir windows. la meva
> pregunta es:    hi ha alguna forma de recuperar  la informacio que tenia o
> ja ho puc donar tot per perdut???????
>
>   gracies i adeu.
>

> ---------------------------------
>
> Correo Yahoo!
> Comprueba qué es nuevo, aquí
> [...]

Hola, prova de fer cfdisk /dev/sda, o allí on tinguis el USB
mira quin tipus de format et surt i des de allí mateix el pots canviar,
l'entorn es molt intuïtiu.
Jo en tic un (USB) que l'hi he fet les mil i una i despès de un parell de
mesos que el tenia amb un altre sistema de arxius (fs), el vaig tornar al que
tenia en un principi i em van sortir tots els arxius.
Que tinguis sort.

Txeik