Re: FOSDEM '06

Eps,
jo hi he anat. :) I aquest any hi torno. :) És un congrés molt orientat a
desenvolupadors. Hi ha les rooms on es troben els desenvolupadors d'un
projecte i es passen el dia comentant la jugada i picant algo de codi. :)
També hi ha els tracks que son un seguit de conferències força tècniques
relacionades amb un tema. Total que et passes el dia en una aula i van
passant els coneferenciants... :) El congrés es fa en una universitat i hi ha
força ambientillo. És important mirar de quins temes aniran els tracks o si
hi ha alguna room que t'interessi pq sino pot ser una mica dur el congrés..
jeje A banda d'això hi ha una mica d'ambient nocturn i gent interessant. La
ciutat al meu parer no dona per fer massa turisme però és interessant de
veure.. però això va a gustos suposo. :) Ah! el divendre es sol fer una festa
pre-fosdem a un bar on hi sol haver una mena de barra "lliure", la llàstima
(Opinió personal) es que es de cervesa belga. :)
Més informació a www.fosdem.org. L'any passat hi havia un wiki pq la gent es
pogués organitzar i tot plegat.

Apa, si teniu més preguntes ja sabeu. :)
Joan

A Friday 23 December 2005 11:46, Pere Urbón Bayes va escriure: