Re: usb

Hola,

jo em vaig trobar amb la mateixa situació. El que vaig fer
va ser anar a un win descarregar la informació que
m'interesaba, i despres vaig formatar l'usb amb el linux,
amb sistema fat (o vfat que no m'enrecordo) i desde llavors
no tinc cap problema amb el usb ni en linux ni en win.

Suposo que les particions que fan a alguns pendrives
(aquestes ocultes o per encriptar) no acaben de lligarla els
win (emho)

apa, espero que et serveixi.