Re: INIT: no more processes left in this runlevel

El Tue, Dec 20, 2005 at 01:53:44AM +0100, tictacbum ens deleità amb les següents paraules:
> [...]
> init: Id "3" respawning too fast: disabled for 5 minutes
> init: Id "5" respawning too fast: disabled for 5 minutes
> init: Id "4" respawning too fast: disabled for 5 minutes
> init: Id "2" respawning too fast: disabled for 5 minutes
> init: Id "6" respawning too fast: disabled for 5 minutes
> INIT: no more processes left in this runlevel
>
> i aqui es queda.
> Utilitzo el kernel 2.4.27-1-router-386, que es el que venia per defecte (esta
> tot tret de http://gate-bunker.p6.msu.ru/~berk/router.html#DR6 )
> buscant al google he vist que pot ser problema de l'inittab (l'enganxo al

[...]
> 1:2345:respawn:/sbin/getty 38400 tty1
> 2:23:respawn:/sbin/getty 38400 tty2
> 3:23:respawn:/sbin/getty 38400 tty3
> 4:23:respawn:/sbin/getty 38400 tty4
> 5:23:respawn:/sbin/getty 38400 tty5
> 6:23:respawn:/sbin/getty 38400 tty6

a mi em sona a que no es pot engegar el getty en cap de les terminals, de
manera que, com que te activat el respawn (re-executar-se en morir), es
queda respawning tota l'estona, i com que ho fa tant rapid, l'init acava
desactivant-ho per evitar un DoS

no se, mira si els permisos de /dev/tty[1-6] son correctes:

        xxx@dante:~$ ls -l /dev/tty[1-6]
        crw-------  1 root root 4, 1 2005-12-19 18:16 /dev/tty1
        crw-------  1 root root 4, 2 2005-12-19 18:16 /dev/tty2
        crw-------  1 root root 4, 3 2005-12-19 18:16 /dev/tty3
        crw-------  1 root root 4, 4 2005-12-19 18:16 /dev/tty4
        crw-------  1 root root 4, 5 2005-12-19 18:16 /dev/tty5
        crw-------  1 root root 4, 6 2005-12-19 18:16 /dev/tty6

com veus, hauria de ser un dispositiu de caracters (major 4, minor [1-6]),
amb per misos de lectura i escriuptura per a l'usuari root (quina tonteria
aixo de repetir en paraules el que ja hi ha escrit a dalt! XD)

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

 Listening: Liquid Tension Experiment (Liquid Tension Experiment) - 01. Paradigm Shift