Re: Ajuda amb MoinMoin

El Sábado, 17 de Diciembre de 2005 14:35, Carles Muñoz Gorriz escribió:
> Jo no ho he provat, però crec que fent servir acl i grups d'usuaris
> hauria de funcionar.
>
> Per exemple, crees una pàgina amb la llista d'usuaris[1] que tindran
> drets d'escriptura, la resta d'usuaris o els usuaris anònims només
> tindran dret d'escriptura[2].  No es exactament el que vols, ja que
> permet que els usuaris es registrin lliurament, però crec que tindria
> els resultats que busques.
>

> 1.- El format de la pàgina TrustedGroup seria:
>  * FooUser
>  * BooUser
>
> 2.-
> [...]

El problema que vull evitar es justament el que comentas, que es pugui donar
d'alta qualsevol. Ara el que tinc es que el directori user no hi ha permis
d'escriptura i llavors no es pot crear l'usuari, però no és la manera
clar :P. el que vull es que quan surti lo de entrar només es pugui fer
validació d'usuari, no fer l'ingrés d'un usuari i això crec que no ho puc
controlar amb acl.

--
Un saludo,

Javier Ferreiro Espinosa,