Re: Paquets

Holes,

home, doncs si tens la mula i una bona connexió potser que són pocs i tot...

Depèn bàsicament dels serveis de xarxa que tinguis actius, pots saberlos, nmap -F localhost.

Si ja saps quins son, amb la comanda netstat -ptva com a root et sortiran les connexions que té cadascun. p per programa, t per tcp, v per verbose i a per all.

Respecte a la flama, hem aconseguit ja 35 missatges!

vagi bé

pd: a mi també m'agrada de veure paraules en varis dialectes.