Re: Error a Firefox

El dv 16 de 12 del 2005 a les 08:58 +0100, en/na Jordi Valverde va
escriure:
> De debó que no tens cap problema amb el resolv.conf?

Allí estava l'error! Grácies.
Tenía malament el search.

:)))

Ostras, quin descans!

És una instalació nova. On encara no m'he varallat amb el bind (que em
varallaré aviat, aviam si algún cop aconsegueixo fer-lo funcionar
correctament). Les DNS les va agafar de router per mig del dhcp, i
llavors es van escriure al principi del arxiu i a la part del domini he
vist que em vaig deixar un troç. Però com que tot funcionava, no li
prestava atenció, (com si estés bé). Suposo que al firefox quant li vaig
afegir les adreces locals al arxiu hosts (per no anar a para al router
en peticions locals (per no saber configurar el bind)), ell intentava
resoldre el nom on no tenía accés ¿? M'ha matat que altres navegadors sí
funcionesin.

Pero quin descans ara. D 9 gracies
--
AnimAlf AnimAlf@engendro.sytes.net
http://www.fut.es/~acl/AnimAlf

Coalición europea contra el correo comercial no solicitado:
http://www.euro.cauce.org/es/