Error a Firefox

hola,

m'ha passat una cosa molt extranya al Firefox, funcionava amb tota
normailitat, pero de repent, ja no puc navegar amb ell. No em tradueix
les URLs, només puc navegar si posso la IP del lloc.

He revistat per tot arreu i no se a que pot estar degut. L'he
reinstal·lat i res. He revisat la configuració amb el Firefox que tinc
en un altre equip i no i trobo diferencies. No se que fer més!!. Per
Inet no he trobat resposta, més que pot ser un bug de gtk2 ¿?¿? i ara
estava revisant línea a línea el about:config, pero m'está agarrant un
atac de nervis al no trobar l'error.

Quan a passat això, el que he fet ha estat modificar el arxiu /etc/hosts
i canviar el tipus de de configuració de caràcters de iso-8859-1 a
iso-8859-15, no he fet res més.

Amb altres navegadors (links2) tot funciona correctament.

Saveu que més puc fer?

Ha també l'he reinstalar varis cops, borrant totalment qualsevol rastre
d'ell al disc, i res!!   :-((   i això que em funcionava la mar de be.
He probat amb un nou usuari, amb root, i tampoc!

podeu ajudar-me?
--
AnimAlf AnimAlf@engendro.sytes.net
http://www.fut.es/~acl/AnimAlf

Coalicin europea contra el correo comercial no solicitado:
http://www.euro.cauce.org/es/