Re: Per canviar una mica de tema II

El Thu, Dec 15, 2005 at 04:30:55AM +0100, Guillem Hernandez Sola deia:
> Companys i companyes,
> Porto temps intentant trobar un portatil sense sistema operatiu i
> compatible amb Debian.
> El que tinc actualment, del febrer del 2002, ja era sense sistema
> operatiu, té una Bios Phoenix,
> I va bé amb la Debian.
> Ara al febrer del 2006, que és quan m'he plantejat canviar-lo, he vist
> observat que el mercat ha canviat.
> El domini de Windows és més dur que abans sobretot amb els portatils.
> He trobat 1 marca, Ahtec, que si els ven sense OS ( www.ahtec.es ) i
> Beep ( www.beep.es )
> [...]

Jo tinc un portatil d'Ahtec. El vaig poder comprar sense sistema
operatiu (no vaig haver de demanar que em tornessin l'import del
windows ni res, perquè no en portava) i em funciona bé tot, excepte el
modem, que tampoc m'hi he matat molt però no me n'he sortit. Ara fa
temps que no provo el modem. Fa cosa d'un any i mig que el tinc, gairebé.
És un AOpen 1551 (l'etiqueta amb el model d'Ahtec s'ha esborrat, ho
hauria de mirar a la factura o alguna cosa així).

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis@tinet.org