Re: Per canviar una mica de tema ;-)

Hola !!

Menys mal que us esteu relaxant tots una miqueta, la veritat és que
era una mica trist el liu que tenieu muntat. Fa poc va arribar un mail
a la llista solicitant gent per col·laborar a no sé quines traduccions
al català i amb la nostra companya ens estavem plantejant de fer
alguna coseta, però veient tal com està el "percal" entre els
diferents grups de traducció ja se me n'han anat les ganes.

> Pd.: avui la meva dona m'ha confessat que li ha agradat el canvi de
> debian a ubuntu (que per ella vol dir: de gnome a kde

Doncs a la meva companya li ha passat justament lo contrari je je. Al
fer-li el canvi d'escriptori de kde a gnome per que el provés, al
principi no li convencia massa (tots els canvis són difícils, sobretot
quan un no té l'interès que podem tenir nosaltres per aquests temes),
però ara sembla que li va millor. De fet en els darrers 3 mesos no
recordo que m'hagi preguntat res, s'ha espabilat tota soleta, que ja
és.

De totes formes, penso que encara som força lluny de que una persona
sense interessos especials en el món del software pugui muntar-se una
debian, fins i tot una ubuntu. Està clar que si la meva companya no
m'hagués tingut a mi per a resoldre-li tots els problemes, cercar-li
programes que li interessen, etc, seguiria amb el windows. Gnome
intenta encaminar-se cap a aquest tipus d'usuari, però a tot linux (o
almenys a debian que és l'únic del que puc parlar amb propietat)
encara li falta un bon troç en facilitat i usabilitat per a competir
en igualtat de condicions amb l'enemic, pel que fa als usuaris
normals.

Bé, voldria animar a tots els traductors de gnu linux a la nostra
llengua per a que segueixin amb l'esforç que realitzen i agrair-los la
feina que penso està força ben feta i de la que encara que critiquem,
tots ens n'estem aprofitant.

Salut a tothom i que tingueu un bon hivern !!!

Marc///

www.odayla.com