Re: Per canviar una mica de tema II

No et puc dir res dels models que esmentes. jo fa temps (2,5 anys) que
tinc un portàtil HP i en general n'estic content. Tot ha funcionat sota
Linux excepte els infrarojos, que no hi ha hagut manera. Això si, venia
amb XP i no el van voler descomptar, tot i que ni tan sols el vaig
arrencar una vegada.

Recentment ha caigut a les meves mans una propaganda d'una cadena de
tendes informàtiques (U.P.I., http://www.tiendasupi.com/) que ofereixen
PC fixes i portàtils amb linux preinstal·lat. Ho dic per si els vols
donar una ullada.

Quant al centrino/Pentium M: http://es.wikipedia.org/wiki/Centrino

Orestes.

En/na Guillem Hernandez Sola ha escrit: