Re: Per canviar una mica de tema ;-)

> ... i ja posats també podem parlar de si Pare Noël o els Reis Mags, per
> cert, aprofito l'avinentessa per dessitjar bon nadal i bon rotllo a tothom
> ;-)

Bé, jo penso que tothom té les seves opinions personals, però que abans
que exposar-les en forma de "flame" cal pensar-s'ho dues vegades, perquè
no té massa sentit anar-nos burxant els uns als altres sense un motiu
sòlid.

Jo he provat Gnome i Kde, i més aviat em quedo amb el segon però no per
cap motiu d'odi o res irracional, sinó per una pura qüestió de
preferències personals i familiars. Hi ha coses de kde que no m'agraden i
d'altres que si, i el mateix em passa amb gnome.

A més, què collons, acabo de llegir
(http://www.upgrade-cepis.org/issues/2005/3/up6-3Amor.pdf) que Debian
Sarge té una mida d'aproximadament 230 milions de línies de codi,
valorades en conjunt en 8.000 milions de dòlars. Tot això regalat. Podem
queixar-nos sense pensar-ho dues vegades?

Als que tenen la sang calenta, per aquestes festes els recomano una
lectura: "La pell freda", d'Albert Sànchez Piñol: els enemics deixen de
ser-ho quan comences a conèixer-los.

I posats a incrementar la germanor, he de dir que no dic que no a la
proposta de cassola de tros a Arbeca que feia el Lluís fa uns quants
mails... (tot i que jo sàpiga no estem pas barallats :-)

Vinga, a reveure i bones festes.

Orestes.