Re: Per canviar una mica de tema ;-)

Eps! A casa som quatre i ningú troba a faltar Windows. El canvi a Linux és
possible. I a més a més cadascú pot escollir l'escriptori que més li agrada,
en el qual se sent més còmode o segons com tingui el dia!

A Dijous 15 Desembre 2005 01:19, calbasi va escriure:

--
Jordi Fontich
http://phobos.xtec.net/jfontich