Re: Per canviar una mica de tema ;-)

Doncs jo usava kde amb la meva debian, però des que em vaig passar a
ubuntu i he hagut de fer servir gnome (de fet, la meva primera incursió
en gnome va venir per un problema entre evolution i kde a la sarge) cada
cop m'agrada més... Al començament no trobava res, i pensava que era un
sistema una mica rígid, però ara veig que, per un usuari "smart", com li
repliquen a Linus (en contraposió a l'stupid user de què parla ell) pot
estar molt bé...

Com sempre em penso que el millor és que hi hagi diversitat... No
m'extranyaria que en aquest fòrum kde tingués més adeptes, però aquest
fòrum és un "univers" estadístic molt determinat... Jo aspiro (com tots
vosaltres, confesadament o no) a què linux superi a windows als desktop.
I si ubuntu (i pel que sembla gnome) va en aquesta línia: millor que
millor.

Pd.: avui la meva dona m'ha confessat que li ha agradat el canvi de
debian a ubuntu (que per ella vol dir: de gnome a kde, i l'ús correcte
de la coma al teclat numèric per l'openoffice 2). li he preguntat perquè
i m'ha dit "s'assembla més a windows"... És una resposta una mica
agredolça (no m'ha parlat de cap "feature", excepte lo de la coma que li
havia comentat jo) perquè també posa de manifest la oomnipresència d'en
Gates, però ella a la feina té windows, s'ha educat informàticament amb
windows, i per tant ordinador és sinònim de windows...

Bona nit!

El dj 15 de 12 del 2005 a les 00:30 +0100, en/na Jose M. Fernández va
escriure: