Re: configuraci idioma en un chroot

I no teniu problemes al agafar els .deb de amd64.debian.net?

Tant en sid com en sarge, em peta, al fer debootstrap, al validar libgcryp11

I: Validating libgcrypt11
E: Couldn't download libgcrypt7

Perquè fer el debootstrap d'una i386, actualitzar els sources.list a amd64 i
fer un dist-upgrade funciona?

El Dilluns 12 Desembre 2005 18:03, Pau Tallada Crespí va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona