Re: configuraci idioma en un chroot

En/na rpb ha escrit:

> Doncs no has vist el millor: quan executo synaptic a l'entorn chroot,
> tot surt en anglès excepte el menú Settings -> Preferències, que surt en
> català, amb accent obert i tot. Això sí que no ho havia vist mai, tret
> de programes parcialment traduïts, és clar. Però synaptic està tot
> traduït, doncs a la versió de 64 bits surt perfecte.

Això ja em sona més, és degut a que el programa en qüestió no té totes
les seves cadenes traduïdes. Les que hi són , te les mostra en català,
les que no, cau per defecte a l'idioma següent de la variable LANGUAGE.

Per això, amb el valor de LANGUAGE així, les línies no traduïdes es
mostrarien en castellà i no en anglès, i no xoca tant a la vista.

Per la resta, me sap greu, però no tenc cap as a la màniga i estic igual
de perdut.

Pau Tallada.