Re: configuraci idioma en un chroot

El sáb, 10-12-2005 a las 20:45 +0100, rpb escribió:

> Perdona, però no sé ben bé què vols dir, no sé què és això de linux32.
> Et refereixes a l'entorn chroot?

No, no te a veure amb l'entorn chroot, el linux32 es una aplicació per a
les arquitectures de 64 que permet executar aplicacions compilades a 32
(diguem que emula l'entorn 32 - Crec que envia i686 si es demana un
`uname -r`.

A mi em va passar el mateix amb això de macromèdia i vaig optar per
aquesta opció. Binaris de 32 del firefox amb aquesta eina.

A10