Re: configuraci idioma en un chroot

> Es MOLT estrany que alguns programes es vegin en català i alguns no.

Doncs no has vist el millor: quan executo synaptic a l'entorn chroot,
tot surt en anglès excepte el menú Settings -> Preferències, que surt en
català, amb accent obert i tot. Això sí que no ho havia vist mai, tret
de programes parcialment traduïts, és clar. Però synaptic està tot
traduït, doncs a la versió de 64 bits surt perfecte.

> Torna a comprova que els locales estiguin instal·lats i CONFIGURATS als
> dos entorns.

Fet.

> Has fet un dpkg-reconfigure locales?

Si, més d'un cop :-)
> Quin és el contingut del fitxer /etc/locale.gen en ambdós entorns?

Fora:
ca_ES.UTF-8 UTF-8
ca_ES ISO-8859-1
ca_ES@euro ISO-8859-15

Dins:
ca_ES ISO-8859-1
ca_ES.UTF-8 UTF-8
ca_ES@euro ISO-8859-15

> Una darrera prova, estableix el valor de LANGUAGE a l'/etc/environment a
> "ca_ES:ca:ES_es:en_GB:en" que és com la tenc jo:
>
> ~# cat /etc/environment
> LANGUAGE="ca_ES:ca:es_ES:es:en_GB:en"
> LANG=ca_ES.UTF-8

ho he fet, sense resultat...
A mi no se m'acudeix res més per fer, si a tu et queda algun as a la
màniga... sinó mira, em pot servir com indicador de quan un programa és
de 32 bits i quan no... apart de que els de 32 bits surten amb unes
finestres per defecte de pena.

Ricard