Reempaquetat de rtlinux (era Re: Xerrada RT-Linux)

Be, no se si li interessara a algu, pero el paquet que hi ha a debian de
rtlinux, es simplement un tar.gz que es queda a /usr/src i s'ha de fer tota
la resta manualment.

Doncs be, resulta que per coses que passen, vaig reempaquetar-lo, de manera
que permet generar tres paquets:
        kernel-patch-rtlinux: per utilitzar-lo amb make-kpkg
        rtlinux-source: idem
        rtlinux-headers: capçaleres per al desenvolupament

de manera que es pot generar aixi un kernel rtlinux amb una intervencio
minima de l'usuari (make-kpkg)

doncs be, he contactat personalment amb el mantenidor del paquet, aixi com
he posat una entrada al bugtraq de debian, pero el mantenidor no ha donat
cap senyal de vida, aixi que si algu el vol, li puc passar el paquet font
per a debian, i si algu que sigui desenvolupador de debian el vol/pot
pujar, doncs benvingut sigui :) (de fet, ja fa temps que em plantejo el
tema d'entrar com a desenvolupador, i em sembla que una de les "proves" per
entrar es fer un paquet, aixi que em sembla que aquest seria mes que
suficient)

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

 Listening: Ayreon (Universal Migrator part1) - 06. AudioTrack 06