Re: tomcat5

no en se molt, intenta conectar-te a localhost:8180 per a veure si's
carrega una pagina del tomcat. tambe pots executar netstat -tlnp, et
dona un llistat dels programes que escolten en ports tcp. el port 8009
*crec* que serveix per a rebre peticions executar, no com a interfaz
d'usuari, si es aixi no es extrany que no't diu res si no li envias
cap peticio.

matze

El Sun, Dec 11, 2005 at 01:25:51PM +0100 Victor ha dit:

--
                If you don't know where you are going,
               you will probably end up somewhere else