Re: tomcat5

Hola,

On 12/11/05, Victor <llistes@ya.com> wrote:
> Bones a tothom,
>
> He instalat el  tomcat5  i  l'arranco i no dona cap error al fitxer de
> server.xml que crec que es on es defineix  el port
> hi ha el 8009, pero  al fer  localhost:8009  hem diu que res de res

Per defecte escolta en varios ports, el HTTP es el 8080 (el que
comentes em sembla que es pel conector jk2)

> algú  sap   com fer  anar l'apache  i el  tomcat5  alhora?   o  com

Jo ho he fet varies vegades. A veure... per començar mira aquest howto:

http://jakarta.apache.org/tomcat/connectors-doc/jk2/jk/quickhowto.html

Si no t'en surts digue-m'ho perque tinc un document que ho explica,
però es intern de l'empresa i si l'haig de publicar primer haig de
revisar-lo. Ja tinc alguns publicats al meu blog (www.sargue.net).

> saber  si realment  el Tomcat   esta   funcionan  i   a  quin  port ?

Fes un 'ps' per veure si està arrencat. Consulta els logs al directori
logs de l'instal·lació del tomcat.

El port ha de ser el 8080 per defecte. Ara be, si el connectes al
Apache aleshores serà directe via Apache.

> Tinc  la maquina virtual de Sun i el Kaffe, el tomcat m'hagafa el jdk de
> Sun que es el que esta definit al $PATH,  que si no ho he fet malament
> l'he definit al .profile
> al igual  que les varibles de CATALINA
>
> faig  un  startup.sh  desde  el directori  on hi ha  el  tomcat  desprès
> de fer  apt-get  install   tomcat5

Ep! Tot lo que jo et comento es sobre un tomcat instal·lat manualment
sense paquet. Potser això canvia les coses.

--
www.sargue.net