tomcat5

Bones a tothom,

He instalat el tomcat5 i l'arranco i no dona cap error al fitxer de server.xml que crec que es on es defineix el port
hi ha el 8009, pero  al fer  localhost:8009  hem diu que res de res

Al apache2 l'he instalat el mod_jk ja que el mod_jk2 no hi és als repositoris, i segons he vist en algunes pàgines abans hi era , alguna raó hi haurà. l'apache2 carrega el modul jk , també hi tinc el ssh al port 443 i funciona perfectament, algú sap com fer anar l'apache i el tomcat5 alhora? o com saber si realment el Tomcat esta funcionan i a quin port ? Tinc la maquina virtual de Sun i el Kaffe, el tomcat m'hagafa el jdk de Sun que es el que esta definit al $PATH, que si no ho he fet malament l'he definit al .profile
al igual  que les varibles de CATALINA

faig un startup.sh desde el directori on hi ha el tomcat desprès de fer apt-get install tomcat5

gracies.