Re: testing vs stable...

El vie, 09-12-2005 a las 09:19 +0100, Griera escribió:
> Hola:
>
> A Dimecres 07 Desembre 2005 12:37, calbasi va escriure:
>
> Crec que la qüestió no és si quedarà o no obsoleta (això és molt relatiu),
> sinó si és útil o no. I crec que la debian estable actual és la primera útil
> per la feina. Per a mi, ja te tot el que és necessari per treballar i no li
> falta res. Que el openoffice 2 és millor que el 1.1.3 que porta sarge? Es
> clar, però la versió 1.1.3 permet fer la feina sense problemes.
>
> Linux-Debian difícilment entrarà a les empresses si la distribució canvia cada
> [...]

No ho veig clar això. Jo he utilizat Debian i l'utilitzo
(indirectament), i si algun cop em preguntaven quina distribució
utilitzo, em faix la pitxa un lio. No ho se és l'únic que puc dir. Un
cop deixes la distribució com tal per possar-te amb els generics stable,
testing ... d'això t'oblides. Deixes d'utilitzar una distribució (ja que
si canvie, la teva distribució també) je je je, i va pasant el temps y
segueixes on estás. I si li demanes alguna cosa al apt saps que si hi
han paquets nous te'ls actualitzará.

Ara se quina utilitzo per k vaig probar kubuntu tot i que vaig trigar
tan sols una setmana a tornar a debian. (No tinc res en contra d'ubuntu,
es impresionant). Se quina distribució tinc ja que no vaig poder accedir
directament a stable, sence avans afegir el repositoris d'una
distribució, per allò de la signatura digital dels repositoris. Pero
d'ara en avant no ho sabre, ja que tornará a estar a l'stable.

Insisteixo que no t'has de preocupar d'updates si escolleixes les
distribucions generiques com jo les anomeno.

bye