Re: configuraci idioma en un chroot

En/na rpb ha escrit:

> Bé, de preguntes tontes diuen que no n'hi ha...
I tant que n'hi ha... no en trauré exemples, no és el cas. xD
> [...]
> Synaptic en català fora, i amb anglès dintre.
> Sortida de ls fora:
> # ls prova
> ls: prova: El fitxer o directori no existeix
> Dintre:
> /# ls prova
> ls: prova: No such file or directory
>
> /etc/environment fora:
> LANGUAGE="ca_ES:ca:en_GB:en"
> LANG=ca_ES.UTF-8
>
> Dintre:
> LANGUAGE="ca_ES:ca"
> LANG=ca_ES.UTF-8
>
> Aptitude en anglès tant fora com dintre del chroot
> Firefox en català fora i en anglès dintre
Mem, suposo que tens el paquet mozilla-firefox-locale-ca instal·lat tant
dins com fora del chroot. I que també tens els locales instal·lats i
configurats tant dins com defora del chroot.

La part incòmoda dels chroot ve per aquest doble manteniment i doble
configuració (i consum doble d'espai en disc, perquè tots els paquets
necessaris s'instal·len dues vegades).

I quina es la sortida de la comanda locale dins i fora?

Pau Tallada.