Re: configuraci idioma en un chroot

En/na rpb ha escrit:
> Hola
> Tinc un entorn a 64 bits i executo algunes aplicacions des d'un chroot a
> 32 bits, el problema és que aquestes em surten amb el menú amb anglès.
> En una instal·lació anterior amb pure64 no em passava i no recordo haver
> fet res especial. Ara ho faig amb una ubuntu64 i si que em passa, he
> reconfigurat locales, comprovat /etc/environment i sembla correcte
> (igual almenys que el sistema de 64 bits. Què em queda per comprovar? o
> és que el chroot també boicoteja el català?

Un parell de preguntes tontes:
Tens els paquets d'idiomes correctament instal·lats?
(ex: openoffice-i18n-ca)
Quin valor duen les variables d'entorn (LANG)?
Succeeix amb tots els programes? (ls, nano, aptitude...)

Jo vaig instal·lar fa unes setmanes un entorn així com el teu i no vaig
detectar cap problema. Ja em diràs coses, potser revisaré com ho vaig fer.

Pau Tallada.