configuració idioma en un chroot

Hola
Tinc un entorn a 64 bits i executo algunes aplicacions des d'un chroot a
32 bits, el problema és que aquestes em surten amb el menú amb anglès.
En una instal·lació anterior amb pure64 no em passava i no recordo haver
fet res especial. Ara ho faig amb una ubuntu64 i si que em passa, he
reconfigurat locales, comprovat /etc/environment i sembla correcte
(igual almenys que el sistema de 64 bits. Què em queda per comprovar? o
és que el chroot també boicoteja el català?

Ricard