Re: testing vs stable...

Hola,torno a ser aqui des d'una ubuntu 64, doncs els problemes que vaig
tenir al passar de testing a unstable em van deixar el sistema fet un
nyap. M'he baixat el netinstaler per testing amd64, però m'instala un
sistema mínim, sense kmail, evolution, i un munt de coses, pels
problemes amb les dependències, que veig que no s'han acabat. Així que
m'he fet amb aquesta ubuntu, que un cop modificat el marró caca del tema
per defecte, i posat una contrasenya per root (això del sudo no em va
gaire) funciona bastant bé, i quasi tot va a la primera. És com una
Debian "mandrakitzada".
Per això aviso als que tinguin problemes de llibreries i un sistema que
encara funcioni, que NO TOQUIN RES. Jo, amb la desesperació, vaig borrar
un chroot que tenia sense haver desmuntat la partició /home, resultat:
una lobotomia complerta del meu sistema, que no vaig poder recuperar amb
cap eina d'anàlisi forense. Hi ha coses que no es poden fer a altes
hores de la matinada... i com sempre, el darrer backup que tinc és més
vell que la gana. Cagant-la s'aprèn molt, però francament, l'estat en
que estan actualment els repositoris de testing és una mica lamentable,
t'ho pots esperar de unstable, però no creia que amb testing em passés
això. En fi, ara que no tinc cap dada que guardar, puc experimentar a
gust...

Ricard