Re: Grub Loading.... Error 17

On Wed, 2005-12-07 at 18:04 +0100, Joan Martínez www.elm-media-tech.net
wrote:
> Em presento, em dic Joan, i aquests dies de mini-vacances per fi m'he
> decidit a testejar el tema linux

Benvingut :)

> Bé, doncs provant el linux (Ubuntu) en el meu portàtil, em passa una
> cosa que m'ha fet espantar-me una mica, i no sé pas com solucionar-ho,
> us ho explico:
>
> El meu portàtil, un hp, té un únic disc dur de 40Gb, vaig fer dues
> particions de 20 per al Windows i per a Linux, bé, tot instal.lat i
> tot funcionant correctament fins al dilluns que sense voler vaig
> esborrar la partició de linux

Vas formatejar per error suposo. Perquè si no vas formatejar potser es
pot arreglar.

> , i al re-engegar-se, el grub em dóna l'error 17, em diu exactament:
>
> GRUB Loading Stage 1.5
> GRUB Loading, please wait....
> Error 17

El grub necessita una fitxers que estan a la carpeta /boot/grub/, suposo
que deu ser aquest el motiu pel qual no arranca, ja que no els troba.

>  I aquí se'm queda parat l'ordinador, només vull accedir-hi encara que
> sigui una vegada al HD al windows per fer còpia de seguretat, i
> formatejar i començar de nou, però no em reconeix ni los live-cd's que
> le pongo en el cd-rom, ni el disc d' instal.lació del windowsxp, el
> meu ordinador s'ha convertit en un bucle constant, i estic una mica
> acollonit, ja què en el portàtil tinc molta feina feta...

Tens la BIOS preparada perquè arranqui des de cdROM abans que des de el
disc dur? (allò que es va a la BIOS i on posa ordre d'arranc seleccionar
el cdrom abans que el disc dur)

Sort!